3 "მარკეტინგული აღმოჩენა" რომელიც ძლიერად მოქმედებს მომხმარებლის ქცევაზე
- enovads

- Jul 27
- 1 min read
Updated: Aug 8
როდესაც ხალხს შესთავაზეს დიდი არჩევანი მხოლოდ სამა პროცენტმა შეიძინა, როდესაც არჩევანი შეამცირეს რათა ყიდვის გადაწყვეტილება გაემარტივებინათ მყდველთა რაოდენობა 40%-მდე გაიზარდა ,
ჩაატარს ექსპერიმენტი სადაც კონსერვების მწარმოებელმა კომპანიამ შეზღუდა ქილების რაოდენობა, რომელიც ერთ ადამიანს შეეძლო შეეძინა, ამის შემდეგ ხალხმა უფრო ბევრის ყიდვა დაიწყო , წარმოებელმა უბრალოდ გაზარდა ღირებულება და უპირატესობა წვდომისა და ხელმისაწვდომობის შეზღუდვით .
ხალხს შესთავაზეს ორი ჰოტელის ოთახი იმავე ფასად, თუმცა მეორე სთავაზობდა უფასო ყავას დილით ადამიანების 90 პროცენტმა ქვეცნობიერად ისე რომ ოთახები არც კი დაუთვალიერებიათ აირჩია ის რომელიც უფასო ყავას სთავაზობდა
ნეირომეცნიერებმა აღმოჩინეს რომ ადამიანები იშვიათად თუ აფასებენ რაღაცას მახასიათებლებზე დაყრდნობით არამედ სხვებთან შედარებით . თუ გინდა მარკეტინგის ფსიქოლოგიის უფრო სიღრმისეულად გაგემა გამომიწერა რათა შემდეგი ვიდეოები არ გამოტოვო

3 "მარკეტინგული აღმოჩენა"
.png)



Comments