ჭკვიანური მარკეტინგის ხრიკები, რომლებსაც ყოველდღე იყენებს სტარბაქსის ყავის ბრენდი
- enovads

- Oct 21
- 1 min read

ჭკვიანური მარკეტინგის ხრიკები, რომლებსაც ყოველდღე იყენებს სტარბაქსის ყავის ბრენდი, რათა მომხმარებლები დამოკიდებული გახადონ მათ ბრენდზე და უბიძგონ მეტი გადაიხადონ მათ პროდუქტში
პირველი — იტალიური სახელები. „გრანდე“, „ვენტი“… ყველაფერი იმისთვის, რომ ყავა უფრო მაღალი კლასის და პრესტიჟული ჩანდეს, ვიდრე სინამდვილეშია.
მეორე — პერსონალური კავშირი. როცა შეკვეთას აკეთებენ, ყოველთვის ეკითხებიან სახელს და ჭიქაზე აწერენ, ერთი შეხედვით უბრალო ჟესტია, მაგრამ სინამდვილეში ასე შენთან ურთიერთობას ამყარებენ.
მესამე — Starbucks უbრალოდ ყავას კი არა, სასიამოვნო გამოცდილებას ყიდის. შეგიძლია შეუკვეთო ზუსტად იმ გემოების მიქსით, როგორც გინდა, იჯდე მათ კაფეში, ისარგებლო Wi-Fi-ით, იმუშაო ან შეხვედრაც ჩაატარო
და სწორედ ამ მარტივი, მაგრამ ჭკვიანური ხრიკების წყალობით ღირს Starbucks-ი დღეს 100 მილიარდ დოლარზე მეტი
.png)



Comments