top of page

ჭკვიანური მარკეტინგის ხრიკები, რომლებსაც ყოველდღე იყენებს სტარბაქსის ყავის ბრენდი

  • Writer: enovads
    enovads
  • Oct 21
  • 1 min read
სტარბაქსის მარკეტინგი

ჭკვიანური მარკეტინგის ხრიკები, რომლებსაც ყოველდღე იყენებს სტარბაქსის ყავის ბრენდი, რათა მომხმარებლები დამოკიდებული გახადონ მათ ბრენდზე და უბიძგონ მეტი გადაიხადონ მათ პროდუქტში

პირველი — იტალიური სახელები. „გრანდე“, „ვენტი“… ყველაფერი იმისთვის, რომ ყავა უფრო მაღალი კლასის და პრესტიჟული ჩანდეს, ვიდრე სინამდვილეშია.

მეორე — პერსონალური კავშირი. როცა შეკვეთას აკეთებენ, ყოველთვის ეკითხებიან სახელს და ჭიქაზე აწერენ, ერთი შეხედვით უბრალო ჟესტია, მაგრამ სინამდვილეში ასე შენთან ურთიერთობას ამყარებენ.

მესამე — Starbucks უbრალოდ ყავას კი არა, სასიამოვნო გამოცდილებას ყიდის. შეგიძლია შეუკვეთო ზუსტად იმ გემოების მიქსით, როგორც გინდა, იჯდე მათ კაფეში, ისარგებლო Wi-Fi-ით, იმუშაო ან შეხვედრაც ჩაატარო

და სწორედ ამ მარტივი, მაგრამ ჭკვიანური ხრიკების წყალობით ღირს Starbucks-ი დღეს 100 მილიარდ დოლარზე მეტი

Comments


bottom of page