ძლიერი "მარკეტინგული ტაქტიკა"
- enovads

- Aug 1
- 1 min read
Updated: Aug 8
ეს მარკეტინგული ტაქტიკა იმდენად ძლიერია რომ ისეთი მსხვლილი კომპანია როგორიც არის ეფლი ამას აქტიურად იყენებს, თუ შეგიმჩნევია თეატრებში ყოველთვის გთავაზობენ სამი განსხვავებული ზომის პოპკორნს აქ მიზანი არის ის რომ რაც შეიძლება მეტი ფული დაგახარჯინონ.
ეხლა წარმოიდგინე რომ კინოთეატრმა შემოგთავაზოს მხოლოდ 2 ზომის პოპკორინი ერთი 2 დოლარად და მეორე 6 დოლარად შენს თავს კითხავ ვარ იმდენად მშიერი რომ ავიღო დიდი პოპკორნი თუ ორ დოლარიანშიც საკმარისი ეყრება.
დიდი ალბათობით აირჩევ პატარას . თუმცა ეხლა წარმოიდგინე რომ კინოთეატრმა შემოგთავაზოს 3 ზომის პოპკორნი ერთი 3 დოლარად მეორე 5 დოლარად და მესამე 6$$ ეხლა უკვე აირჩევ 6 $-იანს ვინაიდან საშუალოსა და დიდ პოპკორნს შორის განსხვავება მხოლოდ 1 დოლარია
ეხლა როგორ იყენებს ამა ტაქტიკას ეფლი თუ შეხედავ აიფონ 16ს რომელიც ღირს 799 დოლარი აიფონ 16 პროს როს რომელიც ღირს 999 დოლარი და იფონ 16 pro მაქსს რომელიც ღირს 1199 დოლარი მიხვდები

.png)



Comments