top of page

4 ფსიქოლოგიური სტიმული მარკეტინგში რომელიც აიძულებს ხალხს შეიძინოს

  • Writer: enovads
    enovads
  • Jul 27
  • 1 min read

Updated: Aug 8

  1. ჰეილო ეფექტი თუ ხალხს ერთი რაღაც მოეწონა შენს ბრენდში, ივარაუდებენ რომ დანარჩენებიც კარგია ,მაგალითად მაღალი ხარისხის კონტენტი უდრის მაღალი ხარისხის პროდუქტს

  2. ფსიქოლოგია ამბობს რომ ადამიანები 2x უფრო მგრძნობიარეები არიან დანაკარგის მიმართ ვიდრე მოგების, მაგალითად თუ მოგცემ 200 ლარს ბედნიერი იქნება მაგრამ თუ უკან წაგართმევ ორჯერ უფრო უბედური იქნები ვიდრე იყავი, გააგებინე შენს სეგმენტს რას დაკარგავენ თუ შენგან არ იყიდი

  3. სოციალური აღიარება, ჩვენ გვჯერა იმისი რისიც სხვებს სჯერა, ამის იდეალური ილუსტრაციაა მაგალითად, შეუერთდი 50 000 პლიუს კმაყოფილ მომხმარებელს

  4. რაც უფრო ხშირად ვხედავთ რაღაცას მით უფრო მოგვწონს

ანუ რაც უფრო ხშირად გამოჩნდები კარგი კონტენტით მით უფრო გენდობა ხალხი

ჭკვიანური მარკეტინგი არ ნიშნავს უბრალოდ გაყიდვას, არამედ ადამიანების ფსიქოლოგიაზე ზემოქმედებას რათა მათ იყიდონ

4 ფსიქოლოგიური სტიმული მარკეტინგში რომელიც აიძულებს ხალხს შეიძინოს

ფსიქოლოგიური სტიმული მარკეტინგში

Comments


bottom of page