4 ფსიქოლოგიური სტიმული მარკეტინგში რომელიც აიძულებს ხალხს შეიძინოს
- enovads

- Jul 27
- 1 min read
Updated: Aug 8
ჰეილო ეფექტი თუ ხალხს ერთი რაღაც მოეწონა შენს ბრენდში, ივარაუდებენ რომ დანარჩენებიც კარგია ,მაგალითად მაღალი ხარისხის კონტენტი უდრის მაღალი ხარისხის პროდუქტს
ფსიქოლოგია ამბობს რომ ადამიანები 2x უფრო მგრძნობიარეები არიან დანაკარგის მიმართ ვიდრე მოგების, მაგალითად თუ მოგცემ 200 ლარს ბედნიერი იქნება მაგრამ თუ უკან წაგართმევ ორჯერ უფრო უბედური იქნები ვიდრე იყავი, გააგებინე შენს სეგმენტს რას დაკარგავენ თუ შენგან არ იყიდი
სოციალური აღიარება, ჩვენ გვჯერა იმისი რისიც სხვებს სჯერა, ამის იდეალური ილუსტრაციაა მაგალითად, შეუერთდი 50 000 პლიუს კმაყოფილ მომხმარებელს
რაც უფრო ხშირად ვხედავთ რაღაცას მით უფრო მოგვწონს
ანუ რაც უფრო ხშირად გამოჩნდები კარგი კონტენტით მით უფრო გენდობა ხალხი
ჭკვიანური მარკეტინგი არ ნიშნავს უბრალოდ გაყიდვას, არამედ ადამიანების ფსიქოლოგიაზე ზემოქმედებას რათა მათ იყიდონ

ფსიქოლოგიური სტიმული მარკეტინგში
.png)



Comments